Translate
Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.
De verhuurder is verplicht om de woning in goede staat ter beschikking te stellen en als zodanig te onderhouden. Daartoe moet de verhuurder bovendien alle reparaties en onderhoudswerkzaamheden uitvoeren, behalve de kleine en dagelijkse reparaties die voor de huurder zijn.
Met andere woorden: als in de huurovereenkomst niet is vastgelegd dat de huurder voor bepaalde onderhoudswerkzaamheden moet zorgen, dan is de verhuurder daarvoor verantwoordelijk. Reparatieverzoeken die door huurders rechtstreeks bij de aannemer of installateur zijn gemeld, worden door die bedrijven niet in behandeling genomen, tenzij de weekend-regeling daarop van toepassing is, of het een cv-storing betreft.
Wie voor het onderhoud moet zorgen, is dus in de huurovereenkomst vastgelegd. Als huurder zorgt u voor de kleine en dagelijkse reparaties en de verhuurder zorgt voor het overige onderhoud. De reparaties die u als huurder moet uitvoeren zijn vastgelegd in het ''Besluit kleine herstellingen'' deze vindt u onder deze tekst.
Hoe kunt u reparatieverzoeken melden?
Beveiligd inloggen op uw persoonlijke omgeving
Voor de meeste diensten hebt u inloggegevens nodig. Dat is wel zo veilig.
Uw emailadres is uw gebruikersnaam. Uw wachtwoord kunt u zelf kiezen.
Aanmaken inloggegevens voor uw persoonlijke omgeving
Ga naar https://mijn.wstubbergen.nl en klik op inloggen bij persoonlijke pagina.
Daarna kunt u kiezen voor Nieuwe inloggegevens aanvragen. U ontvangt dan een wachtwoord op uw mail waarmee u kunt inloggen op uw eigen omgeving.
U kunt dit wachtwoord blijven gebruiken, maar u kunt (na inloggen) ook wijzigen en zelf een wachtwoord kiezen.
Hebt u inloggegevens aangevraagd maar ontvangt u geen email van ons?
Dan kan het zijn dat uw emailadres nog niet bij ons bekend is. Stuur dan met uw emailadres een mail naar info@wstubbergen.nl met het onderwerp KLANTPORTAAL en in de tekst uw geboortedatum en adres. Dan voegen wij het emailadres toe en berichten u zo snel mogelijk terug.
Geeft de computer aan dat uw emailadres al bij ons bekend is?
Dan volstaat een nieuw wachtwoord aanvragen. Ga naar https://mijn.wstubbergen.nl en klik op inloggen bij Persoonlijke pagina. Daarna kunt u kiezen voor Wachtwoord vergeten. U ontvangt dan een wachtwoord op uw mail waarmee u kunt inloggen op uw eigen omgeving. U kunt dit wachtwoord blijven gebruiken, maar u kunt (na inloggen) ook wijzigen en zelf een wachtwoord kiezen.
Wij blijven ook persoonlijk of telefonisch bereikbaar
De digitale diensten bieden wij aan voor extra gemak. Wij kunnen u dan sneller van dienst zijn. Mocht u geen gebruik kunnen maken van het klantportaal dan kunt u natuurlijk nog steeds bij ons terecht. Daarom blijven ook ons kantoor en onze telefoonlijn open, op maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 12:00 uur.
Dringende storingen waarbij direct contact met een service-medewerker gewenst is, kunt u buiten kantooruren, in het weekend of tijdens feestdagen melden via onze storingsdienst tel. 0546-622312 en toets 2 in het keuzemenu, u wordt dan doorverbonden met de storing service van Woningstichting Tubbergen.
Wanneer u problemen heeft met de cv-ketel of warmwatervoorziening dan kunt u deze rechtstreeks melden via de storingsdienst van Feenstra tel. 088-8455000.
Zie ook onderstaand filmpje waarin wordt uitgelegd hoe het klantportaal werkt: