Translate
Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.
U kunt vanaf vandaag via onze website mijn.wstubbergen.nl inloggen op uw eigen omgeving, zaken zelf regelen en de status volgen. De volgende diensten zijn veilig af te nemen via uw computer, tablet of mobiele telefoon:
1. Reparatieverzoek indienen en zelf inplannen
2. Huur opzeggen
3. Inschrijven als woningzoekende
4. Reageren op woningen
5. Huur of andere openstaande posten betalen
6. Een betalingsregeling aanvragen
7. Uw klantgegevens beheren (telefoonnummer, emailadres, etc.)
8. Een algemene vraag stellen (contactformulier)
Beveiligd inloggen op uw persoonlijke omgeving
Voor de meeste diensten hebt u inloggegevens nodig. Dat is wel zo veilig.
Uw emailadres is uw gebruikersnaam. Uw wachtwoord kunt u zelf kiezen.
Aanmaken inloggegevens voor uw persoonlijke omgeving
Ga naar https://mijn.wstubbergen.nl en klik op inloggen bij Persoonlijke pagina.
Daarna kunt u kiezen voor Nieuwe inloggegevens aanvragen.
U ontvangt dan een wachtwoord op uw mail waarmee u kunt inloggen op uw eigen omgeving.
U kunt dit wachtwoord blijven gebruiken, maar u kunt (na inloggen) ook wijzigen en zelf een wachtwoord kiezen.
Hebt u inloggegevens aangevraagd maar ontvangt u geen email van ons?
Dan kan het zijn dat uw emailadres nog niet bij ons bekend is. Stuur dan met uw emailadres een mail naar info-at-wstubbergen.nl met het onderwerp KLANTPORTAAL en in de tekst uw geboortedatum en adres. Dan voegen wij het emailadres toe en berichten u zo snel mogelijk terug.
Geeft de computer aan dat uw emailadres al bij ons bekend is?
Dan volstaat een nieuw wachtwoord aanvragen. Ga naar https://mijn.wstubbergen.nl en klik op inloggen bij Persoonlijke pagina. Daarna kunt u kiezen voor Wachtwoord vergeten.
U ontvangt dan een wachtwoord op uw mail waarmee u kunt inloggen op uw eigen omgeving.
U kunt dit wachtwoord blijven gebruiken, maar u kunt (na inloggen) ook wijzigen en zelf een wachtwoord kiezen.
Wij blijven ook persoonlijk of telefonisch bereikbaar
De digitale diensten bieden wij aan voor extra gemak. Wij kunnen u dan sneller van dienst zijn. Mocht u geen gebruik kunnen maken van het Klantportaal, dan kunt u natuurlijk nog steeds bij ons terecht. Daarom blijven ook ons kantoor en onze telefoonlijn open, op maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 12:00 uur. Ons kantooradres en telefoonnummer vindt u bovenaan deze brief.
Onze openingstijden en dienstverlening worden continu afgestemd op de geadviseerde Corona maatregelen. Kijk verder op onze website voor de geldende corona maatregelen.
Zie ook onderstaand filmpje waar in uitgelegd wordt hoe het klantportaal werkt: